Szívás

2010.02.20. 21:07

Eltörtem egy studio-lámpának az üvegburkolatát, pontosabban nem is eltörtem, magától esett le, és eltört. Az eredmény szempontjából végülis tökmindegy, merthogy én raktam össze a studiót, az én felelősségem volt a lámpa, ergo én fizetem ki. (100 dolcsi, levonják a béremből). Itt egyébként minden így működik, nagyon kell vigyázni, mert ha valami tönkremegy, tökmindegy, hogy a te hibádból, vagy nem, akkor te fizeted ki. Hamlet mondta, hogy ő egyszer eltört egy lámpát (konkrétan az izzót benne, nem csak az üvegburkolatot, ami kb. hatszor annyiba kerül).

Nemrég pedig megbuktam a véletlenszerű kabin ellenőrzésen. A papíron, amit kaptam a kifogásolt, megtisztítandó és rendberakandó teendők mellett, hatamas betűkkel a következő állt: "Very dirty cabin" illetve: "Food in the fridge". Ez utóbbi nonszensz, már hogyne lenne kaja a hűtőmben! Egyébként igazság szerint úgy van a dolog, hogy bizonyos jellegű kajákat lehet tartani a hűtőben, bizonyos jellegűeket pedig nem. És hát úgy tűnik, amit benne találtak, az a tilos kategóriába tartozik (szerintem a szendvics volt az, ami megbukott, de lehet, hogy az alma). Az előbbivel kapcsolatban pedig, oké nem volt akkora tisztaság, de szerintem ebben a helyzetben, amikor az embernek aludni is alig van ideje, nem várható el, hogy az egész kabin csillogjon villogjon. Mindegy, egyenlőre nincs semmi következménye a dolognak, bár a főnökömet értesítették. De egyébként a srácok is megbuktak a mellettem levő kabinban (Franky és Hamlet), amit nem csodálok, mert az ő kabinjuk tele van cigarettacikkekel, és üres sörösüvegekkel, és mindenféle poharakkal, amiket a kajárdából csórtak el (ami persze tilos).

Szerző: Neyll

Szólj hozzá!

Címkék: fotó hajó

A bejegyzés trackback címe:

https://ugras.blog.hu/api/trackback/id/tr661787902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása