Independence

2010.04.02. 20:18

Az összes pénzemet mexikói kajára költöm!!! Borzalom. De nem csak azért, mert imádom, hanem mert a kaja a hajón boralmas! Még az elõzõ hajón is jobb volt, pedig azért ott sem volt valami jó.

Nemrég a hajó, amin most vagyok (Grandeur) egy kikötõben volt az Independence of the Seas nevû hajóval, amirõl azt kell tudni, hogy az Oasis (a világ legnagyobb hajója) elõtt ez volt a legnagyobb. Szerencsére bemehettünk a hajóra körülnézni kicsit. Hát mosndhatni lenygözõ volt. A hajó tetején egy komplett vizipark van, a belsejében pedig egy egész utca, kávézókkal, éjszaki klubokkal, éttermekkel, fodrászattal. És a legjobb része a dolognak, hogy vendégeknek adhattuk ki magunkat, ugyanis a Royal Caribbean hajókon dolgozóknak engedélyezett felmenni másik Royal hajóra, mint látogató, azaz ugynazok az elõjogok illetik meg mint a vendégeket. Ergo jól bekajáltunk finomabbnál-finomabb ételeket (ingyért), fürödhettünk is volna az aquparkban, de nem készültünk rá, jó körüljártuk a hajót, bementünk minden klubba.
Jah, egyébként nemsokára egy kikötõben leszünk majd az Oasisal is!!! :-)))))))
Meg találkoztam az Independencen néhány ismerõssel is (fotósokkal), azokkal, akikkel együtt voltunk Miamiban. Találkoztam pl. újra Adammel, az angol sráccal. És találkoztam egy fotós  sráccal, aki az Independencen dolgozik, de nemsokára a cég áthelyezi az Entchantmentre. Hát mondani sem kell, mennyire oda voltam. Szívesen lettem volna a helyében. Hiányzik az Entchantment, és az emberek is arról a hajóról. Habár õszintén szólva a munka itt az új hajón sokkal egyszerûbb, az Entchantmenten sokkal nehezebb volt. De a feeling is valahogy jobb volt az elõzõ hajón, és az emberek is barátságosabbak voltak ott. Szóval a szívem visszahúz az Entchantmentre, de az eszem tudja, hogy nem akar visszamenni, mert sokkal nehezebb volt ott nekem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ugras.blog.hu/api/trackback/id/tr901977360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása