Eseménydús hónap

2010.10.22. 14:23

Na, megint feltöltöttem egy rakat bejegyzést egyszerre, ami az elmúlt hónapban történt, jó kis eseménydús hónap volt. Komolyan egy hónap alatt lenyomni ennyi helyet. Voltam az Akropoliszon másnaposan, elhánytam magam a Szfinx lábánál, beleszerettem Korfuba, és Sziciliába, jártam Pompeiben, majdnem Izraelben ragadtam, és láttam a legfurcsább várost életemben, konkrétan Nápolyt. Egy rakat görög-romai rommal találkoztam, és néhány több ezer éves hullához is volt szerencsém, akik különbözőféleképpen tartósodtak el az évezredek során. Jah, javaslom, hogy menjetek vissza, és kezdjétek az elsőtől.

A bejegyzés trackback címe:

https://ugras.blog.hu/api/trackback/id/tr882390931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szalay Kati 2010.10.29. 09:49:39

Nelli csak így tovább!! Nézz meg sok helyet, és írjál is róla:) Én nagyon élvezem a történeteidet:) Jó az írói stílusod! Az meg külön mókás hogy sorozatokhoz hasonlítod a helyeket:)(ki vagy doki, csillagkapu:)
süti beállítások módosítása