Hajósélet

2010.02.12. 20:34

Szinte a hajóra való megérkezésem óta egyedül lakom egy kabinban. A szobatársam ugyanis a kínai lány az elejen minden estét a pasija kabinjában töltött, két hete pedig áthelyezték, és azóta nincs szobatársam. De sajnos nem sokáig marad így, jövő héten kapok valószínüleg egy dél-afrikai szobatársat.

Tegnap Curacaoban voltunk, és kimentem az egyik fotós sráccal egy tetoválószalonba, mert tetoválást akart csináltatni magának, én pedig kíváncsi voltam. A srác (Franky Panamából) csináltatott is egy elég nagy tetkót, gyözködött engem is, hogy csináltassak valami szolid lányos tetkót a csípőmre, virágokat vagy ilyesmit. Azt hiszem ezen még gondolkodnom kell, de inkabb nem. :-)
Curacao egyebkent a kedvencem a helyek közül, ahol ez a hajó járkál. Kicsit hasonlít Európára, a házak baromi élénk színűek, és kicsik, mondhatni aranyosak, csak abban különbözik, hogy baromi hőség van.

Tegnap mexikói party volt a backdeck-en (avagy crew bárban, a bulihelyszín), szinte csak latin-amerikai számok mentek, és fura volt látni, hogy felhagzik egy szám, és a többiek elkezdenek őrjöngeni, és énekelni, én meg soha nem hallottam előtte, még csak a szövegét sem értem. Egyébként a legénység nagy része itt latin-amerikai, a fotós team is, velük voltam ott. És úgy táncoltak, amifélét szintén nem láttam soha bulikban előtte. Kicsit kivülállónak éreztem magam, pedig a többiek próbáltak bevonni. Volt egy másik lány is ott Európából, látszott, hogy ő is nehezen tudja felvenni  a latin-amerikai ritmust. Persze valahányszor voltam eddig ott mindig latin buli volt, hiszem ez itt tulajdonképpen a dél-amerikai világ, a helyszín, a legénység, és az utasok is dél-amerikaiak, szóval miért is lenne bármi is más ezen a hajón, mint dél-amerikában.
Áprilisban viszont majd a hajó először szárazdokkba megy, majd azután Amerikában, Kanadában és Alaszkában fog járkálni.  

A fotózásban is egyre jobb vagyok, egy perui srác, Hamlet (honnan jönnek ezek a nevek???) nagyon sokat segít. Nagyon hálás vagyok neki ezért, főleg mert itt nem mindig olyan segítőkészek az emberek, mindenki csak a saját dolgával törödik, és sokszor elvárják, hogy mindent tökéletesen csináljak, anélkül, hogy elmagyarázták volna.

Jövő héten veszek egy vakut, 250-300 dollár lesz, de azzal amit a cég ad nem tudok dolgozni. Senki nem tud, mindenkinek saját van.

Holnap egy másik lány utazik haza, Anna. Pici filippino lány, kb. 17-18 évesnek tippelném. Valójában majdnem 30 éves, és van két kisgyereke otthon. Jelenleg a férje
neveli őket, míg ő a pénzt gyűjti itt házra, autóra, stb...
Hiányozni fog, mindig főzött nekem kaját a kabinjában (ami tilos), meg megvarrta az egyenruhámat, amikor elszakadt, tulajdonképpen ő amolyan mindenki anyukája.

Paula is hiányzik, habár nem sok ideig voltunk együtt, de sokminenen mentünk keresztül együtt. Hiányzik, hogy mindent kibeszéljünk, és elpanaszoljunk egymásnak a hajóval, mega  munkával kapcsolatban. Paula utolsó itt töltött napjain minden nap kimentünk a strandra (akárhol voltunk épp), mindenhol úsztunk a tengerben, és állítom, hogy a világ legszebb strandjait láttuk, de baromi fárasztó volt, mert ugye mellette nagyon sokat kellett dolgozni, és alvásra meg alig volt idő.
Láttam bazi nagy leguánokat sétálgatni a strandolók között, meg bazi nagy rákokat is, amik menekülni kezdtek, ha egy ember közeledni kezdett feléjük. Aztán ezek mind visszamásztak a tengerbe, én meg elhatároztam, hogy nem megyek be a vízbe többet, aztán mégis bementem.


Még valami, hogyan duplázhatod meg az alkohol hatását? Úgy, hogy egy mozgó hajón iszol. Néhány sör után már kicsitt becsípett az ember, nah, ha ebben az állapotban probálsz járkálni egy mozgó hajón, állítom, dupla olyan részegnek érzed magad.

Jah, és tudok spanyolul káromkodni. :-)

Szerző: Neyll

Szólj hozzá!

Címkék: hajó

A bejegyzés trackback címe:

https://ugras.blog.hu/api/trackback/id/tr31787800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása