Van itt egy dél-afrikai srác, Johnathan. Az a jó benne, hogy olyan mint én, mindenért lelkesedik, amiért én is, mindent látni akar, és átélni amit lehet, akár dacára a kedvezőtlen külső körülményeknek is. Pl. elmenni az Akropoliszra hidegben, egy bulis éjszaka, és korai munka ellenére, mikor az ember inkább aludna. Szóval ezt elhatároztuk, és nagyon nem bántuk meg. Az Akropolisz lenyugözö volt, habár kicsit hideg, Phantenon, Anfitheatrum... Egyszer átléptem egy biztonsági kötélen, és rá merészeltem tenni a lábam az egyik márványlépcsore, hát rögtön hallom: outside, outside....egy biztonsági or valahogy abban a uillanatban ott termett, hahaha..

Ellenben Korfu meleg volt, nagyon aranyos és gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű sziget. Ha tehetitek egyszer mindenképp menjetek el Korfura. A tengerpart gyönyöru, a tenger is, mindez megsózva, megborsozva antik romokkal, épületekkel, gyönyöru környezet. Egyszer szivesen élnék itt kb. fél évig. Ki is néztem egy tengerparti házat, ami megfelelne...:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://ugras.blog.hu/api/trackback/id/tr232390687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása