Maffia

2010.02.19. 21:03

Hamlet elmondta, hol lehet füvet szerezni Curacaoban és Bonairében. Úgy látszik annak ellenére, hogy zéro tolerancia van itt a hajón a drogokkal szemben, mindenki tudja, mit hol lehet beszerezni.
Ma Curacaoban a "magyar maffia" elment egy hangulatos kis kávézóba, és végre valahára magyarul beszélgethettem (és nem csak öt percet). A magyar maffia egyébként rajtam kívül egy lányból (aki a spában dolgozik), és egy félig magyar pasiból áll (aki a vendégek szórakoztatásáért felelős menedzser). A félig magyar pasi (és félig svájci) egyébként nagyon nagy fej, nem véletlenül ő az aki csinálja a programokat itt a hajón. Hihetetlen ember, az a fajta, aki emlékezteti az embert, többek között engem is, hogy miért is vagyok itt. Már majdnem kezdtem elfelejteni én is, kicsit kezdtem belesüppedni a munka-alvás-buli hármasba (mennyiségileg ebben a sorrendben).

Ez a maffia dolog egyébként nem vicc (a magyar igen), de például a filippinó maffia igen kiterjedt itt a hajón, és nagyon jól műküdik, bizniszelnek egymással. 

Lassan már több, mint egy hónapja, hogy itt vagyok. De a dolgok csak most kezdenek beállni egy bizonyos kerékvágásba.

Szerző: Neyll

Szólj hozzá!

Címkék: hajó

A bejegyzés trackback címe:

https://ugras.blog.hu/api/trackback/id/tr931787888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása